Head hunted!

Jo ang. jobb så har jag blivit ”head hunted” eller vad det heter 😉

slide-4-head-huntedÄr lite sugen på att börja jobba lite, lite grann. Ni kanske tycker jag är helt galen men känner precis som när jag var hemma med Majken att jag måste få lite rutiner i mitt liv igen, särskilt när det gäller maten. När jag jobbar så äter jag rätt regelbundet och bättre än när jag är hemma. Det med maten är ju ett eget blogginlägg för sig då.

Men iaf så kontaktade jag en gammal kollega och frågade henne om hon kunde vara min referens då jag såg ett jobb jag ville söka. Men då frågade hon mig istället om jag var intresserad av en tjänst! 🙂 Annonsen för det jobbet hade redan varit ute och de hade intervjuat flera personer men inte hittat någon och hon hade tänkt på mig direkt men eftersom jag är föräldraledig så kontaktade hon inte mig.
Så nu nästa vecka ska jag träffa chefen! Har pratat i telefon med chefen och det verkar perfekt!
Jag får välja själv hur många % jag vill jobba men det är en 100% tjänst i grund och botten.
Chefen sa att om jag så vill gå in en dag i veckan bara så skulle hon vara glad! Så jag funderar på att jobba kanske 25%, lite lagomt att börja med 🙂

Så håll tummarna för mig!

4 reaktioner på ”Head hunted!

  1. Wow, håller tummarna. Det är nog inga problem, de är ju redan intresserade av att anställa dig.
    Lycka till!

Kommentera

