Hipp hurra för mig idag ;)

Ännu ett år klokare.. Och ja, jag får väl börja hänga med pensionärer snart för att känna mig ung 😉 (tack för den du farmor…)
IMG_20150326_092720IMG_20150326_092736
Fick presenter imorse av en Majken som var på ”strålande” humör..eller inte.. Hon vaknade redan vid 6 av Valle och det var för tidigt för henne att gå upp egentligen. Men mellan tårarna så försökte hon iaf sjunga lite på ja må du leva. Sötnosen ❤
Idag blir det annars till att träffa kompisar och käka lite innan vi ska gå på Thåström!
Tänk att Thåström planerade in att spela på just min födelsedag 😉

4 reaktioner på ”Hipp hurra för mig idag ;)

  1. Vad rolig att du tyckte om dem! Vill man inte gå in på bloggen så kika in på SIDAN
    Personliga Armband på facebook. Mer uppdaterat där:)
    Men grattis i efterskott förresten, hoppas du hade en underbar dag med herr Thåström:)
    Kram

Kommentera

