Uppdatering

Jag känner att jag inte kommer att lägga ner så mycket tid på den här bloggen. Bloggar väldigt mycket på en annan privat blogg. Och med barnen, jobb och allt annat så får denna bloggen komma i sista hand.
update

Men en liten uppdatering iaf:
*Mitt bs är som vanligt som en berg och dalbana.
*Jag dricker mina energidrycker och pepsi. Hade tänkt sluta nu imorse men sen slank det ner en celsius på morgonen när huvudvärken från helvete började smyga sig på och sen blev det nån energidryck + pepsimax under dagen.
celsius-300x300
*Men jag har blivit bättre på att inte äta så mycket choklad mm! (iofs åt jag två wienerbröd igår). Har börjat äta turkisk yoghurt med massa nötter och annat nyttigt i! Så jag tycker faktiskt mitt sötsug har minskat väldigt sen jag började med nötterna! Så nåt positivt!
*Barnen mår bra! Inga förkylningar eller liknande!
*Jag trivs jättebra på mitt nya jobb!

Så nu fick ni en liten uppdatering från mig!

2 reaktioner på ”Uppdatering

  1. Förstår dig. Glöm inte att ta hand om dig själv också. Unna dig göra nåt för bara dig. Missat det där med nytt jobb, men jag ska läsa på bloggen.

    • Jo jag lovar att jag smiter iväg ibland och unnar mig grejer som ansiktsbehandling mm 😉 Har börjat jobba 30% tycker nästan det är för lite nu när jag kommit in i det men rätt gött också! 🙂 Var kul att vi sågs på 1:a maj! Fått någon omnipod? Kram

Kommentera

